آخرین اخبار

میزبانی بزرگ ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷۰۰ دانش‌آموز کشور

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود ۹ استان کشور جهت حضور در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور خبرداد.

اشتراک گذاری
20 مرداد 1402
کد مطلب : 6754

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج فرشید کرمی با اعلام این خبر گفت: تا ظهر امروز دانش‌آموزان استانهای یزد، قم، کردستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خوزستان و لرستان  به همراه مربیان و سرپرستان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

وی گفت: مسابقات ورزش دانش آموزی در دو رشته هندبال و طناب زنی برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان از ۲۱ مردادماه به میزبانی شهر یاسوج آغاز می شود.

 کرمی با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال پسران و دختران و طناب زنی (دختران) در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود گفت: برای برگزاری باشکوه این مسابقات  همه تمهیدات  لازم اندیشیده است. 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دیگری سخنانش گفت: این رویداد از نظر اقتصادی، گردشگری، فرهنگی کمک زیادی به معرفی استان در سطح کشور خواهد کرد، و فرصت مناسبی است تا دستگاه های اجرایی استان از جمله سازمان گرشگری و شهرداریها با برگزاری برنامه های جانبی، جشنواره ها، اردوهای گردشگری بتوانند به معرفی جاذبه های استانی بپردازند.

 کرمی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیتها برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات استفاده  خواهیم کرد تا خاطره ای ارزشمند برای دانش آموزان و مربیان باقی بماند.

وی گفت: ناظرین مسابقات هم افراد مستعد را برای حضور در اردوهای تیم ملی به دقت زیر نظر دارند.

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =